Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.moskitiery24h.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sklepu Internetowego.

Postanowienia ogólne

 

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.moskitiery24h.pl

2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Sklep www.moskitiery24h.pl jest prowadzony przez firmę:

 

Diamond Tomasz Seredyn

Ul. Św. Cyryla i Metodego 1

41-909 Bytom

NIP 626-269-96-88

REGON 240583286

 

4. Adres do korespondencji:

Diamond Tomasz Seredyn

ul. św. Cyryla i Metodego 1

41-909 Bytom 

5. Zakup w sklepie internetowym www.moskitiery24h.pl oznacza akceptację

niniejszego regulaminu.

 

Definicje:

 

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu. 

2. Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.moskitiery24h.pl

5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem

http://www.moskitiery24h.pl/, za pośrednictwem którego klient może w szczególności składać zamówienia.

6. Towar – produkty prezentowane w sklepie internetowym.

7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy sklep www.moskitiery24h.pl a klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego sklepu.

8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).

9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

 

Procedura składania i realizacji zamówień

 

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania „do koszyka” i w podsumowaniu zamówienia potwierdzić jego złożenie. Zamówienie można złożyć bez konieczności zakładania konta, czyli złożyć zamówienie jako gość. Przy zakładaniu zamówienia jako gość jest również możliwość założenia konta.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe

wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail oraz numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

3. W trakcie składania zamówienia – do momentu jego końcowego potwierdzenia klient ma możliwość poprawić wprowadzone dane jak również może zrezygnować ze składania zamówienia.

4. Po podaniu przez klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie złożonego zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów, ceny towarów, kosztów wysyłki, łączny koszt zakupów oraz dane do wysyłki, opcjonalnie dane do faktury i wybraną opcję płatności.

5. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji warunków korzystania z usług oraz akceptacja końcowa zamówienia.

6. Informacje o towarach podane na stronach internetowych sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez klienta zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z sklepem www.moskitiery24h.pl umowy sprzedaży, zgodnie z treścią regulaminu. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu zamówienia klienta do systemu informatycznego sklepu internetowego, pod warunkiem zgodności zamówienia z regulaminem. Po zawarciu umowy, klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.

7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z regulaminem.

8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.moskitiery24h.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

9. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

10. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub

czasowo realizację złożonego zamówienia, firma DIAMOND Tomasz Seredyn zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić zamawiającego.

11. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

12. Firma DIAMOND Tomasz Seredyn zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

13. Sklep www.moskitiery24h.pl może pozbawić klienta prawa do korzystania ze sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez klienta regulaminu, a w szczególności, gdy klient:

- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzając w błąd lub naruszając prawa osób trzecich.

- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego.

- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez sklep www.moskitiery24h.pl za zachowanie niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sklepu.

14. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.moskitiery24h.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

15. Firma DIAMOND Tomasz Seredyn wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP oraz wybrać opcję faktury przy wypełnianiu danych do wysyłki.

 

Opcje Wysyłki:

 

Koszt wysyłki kurierskiej DPD do 30kg:

Wpłata na konto: 25,99zł

Pobranie: 31,98zł

Czas dostarczenia 1-2 dni

 

Termin realizacji dostawy:

Zamówienia są z reguły realizowane w ciągu 24-48 godzin w dni robocze , o ile zamówiony towar jest dostępny w magazynie. Zamówienie złożone do godziny 12:00 wysyłane będą, w miarę możliwości, w dniu ich założenia. Dotyczy to tylko przesyłek wysłanych kurierem za pobraniem oraz zapłaconych przelewem i zaksięgowanych na naszym koncie do 12:00.

Natomiast zamówienia złożone po godzinie 12:00 realizowane będą najwcześniej w następnym dniu roboczym.

Czas realizacji liczony jest od chwili przyjęcia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów.

Zamówione towary otrzymują Państwo najczęściej już następnego dnia roboczego po wysyłce. 90% przesyłek dostarczanych jest w 24h w dni robocze.

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy kurierem DPD wynosi do 48h, w dni robocze.

 

Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.

W przypadku Klienta będącego konsumentem: w przypadku konsumenckiego zakupu na odległość sprzedawca internetowy zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli po otrzymaniu Towaru stwierdzą w nim Państwo uszkodzenia powstałe w wyniku transportu, prosimy o kontakt z naszym sklepem. Postanowienia dotyczące składania reklamacji zawarte zostały w kolejnym punkcie niniejszego Regulaminu.

 

Formy płatności

 

- Tradycyjny przelew bankowy

- Przelew internetowy za pośrednictwem Przelewy24

- Gotówką i kartą przy odbiorze przesyłki

- Gotówką w sklepie stacjonarnym

Korzystając z płatności za pośrednictwem Przelewy 24 należy zaakceptować warunki korzystania z tej formy płatności.

 

Zwroty i wymiany

 

W sklepie www.moskitiery24h.pl istnieje możliwości wymiany i zwrotu  zakupionych towarów.

W sprawie wymiany lub zwrotu zakupionych towarów najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.

Dane do kontaktu w zakładce "Kontakt"

 

Opis procedury reklamacyjnej:

 

1. Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem moskitiery24h.pl  lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. opis i zdjęcia wady produktu

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

2. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

3. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sprzedający może zarządzać również odesłania produktu w przypadku nie możliwości stwierdzenia wady na odległość na podstawie przesłanych materiałów.

 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o prawie odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot należności zostanie przekazany na na wskazany rachunek bankowy. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie po odesłaniu zwracanego i nie dłużej niż po 14 dniach. Zwracany produkt należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Sprzedający nie ponosi kosztu zwrotu towarów (Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, z zastrzeżeniem że zwracany będzie koszt przesyłki w jedną stronę do najtańszego sposobu dostarczenia towaru oferowanego przez sklep). Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Aby odstąpić od zawartej umowy, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@moskitiery24h.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej i przesłać również na nasz adres stacjonarny.

Przesyłkę należy nadać na adres DIAMOND Tomasz Seredyn ul. św. Cyryla i Metodego 1,  41-909 Bytom.

 

Przesyłka musi być rejestrowana, czyli odbiór musi być potwierdzony podpisem odbierającego, który jest dowodem że przesyłka do nas faktycznie trafiła np.: list polecony, paczka pocztowa, przesyłka kurierska.

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

 

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]

…………………………….

…………………………….

…………………………….

 

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .

Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .

 

 

 

Imię i nazwisko………………………………………………………….

Adres …..…………………….……..…………………………………….

Data………………………………………………………………………….

…….……………………………………………………………………

Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

Przesyłka musi być rejestrowana, czyli odbiór musi być potwierdzony podpisem odbierającego, który jest dowodem że przesyłka do nas faktycznie trafiła np.: list polecony, paczka pocztowa, przesyłka kurierska.

 

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1. O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7. W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8. W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10. W o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11. W zawartej w drodze aukcji publicznej;

12. W o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13. W o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

2. inny ………………………….

Firma DIAMOND Tomasz Seredyn zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

 

Polityka Prywatności firmy Diamond

 

Ochrona danych jest kwestią zaufania, a zaufanie użytkowników jest dla nas bardzo ważne. Zadaniem naszej firmy jest zapewnienie poczucia bezpieczeństwa każdemu użytkownikowi naszego sklepu www.moskitiery24h.pl Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna.

Jakie rodzaje informacji na Twój temat zbiera firma Diamond Tomasz Seredyn?

Administratorem danych osobowych, które przekazujesz w opisanych poniżej przypadkach, jest Diamond Tomasz Seredynz siedzibą w Bytomiu, przy ul. Św. Cyryla i Metodego 1 41-909 Bytom, wpisany do Centralnej Ewidencji Działalności i Informacji o Działalności Gospodarczej. NIP: 626-269-96-88, REGON: 240583286

Zbieramy i wykorzystujemy Twoje dane, po to, by umożliwić robienie zakupów w sklepie www.e-uszczelki.pl, przez Internet lub telefon. Dodatkowo osoby te mogą wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych – także w celu marketingu własnego firmy Diamond Tomasz Seredyn.

Firma Diamond Tomasz Seredyn może powierzać przetwarzanie danych osobowych podmiotom współpracującym z naszą firmą , w celu niezbędnym dla realizacji transakcji, np. w celu realizacji zamówienia i dostarczania przesyłek. 

Pomioty współpracujące to między innymi:

- banki,

- dostawcy usług obsługujących płatności w sklepie internetowym,

- firmy ubezpieczeniowe,

- dostawcy usług pocztowych i kurierskich,

- dostawcy usług informatycznych 

- firmy, które dostarczają narzędzia do analizy aktywności na stronie naszego sklepu internetowego,

- obsługi prawnej

- inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia w celu realizacji zamówienia

 

Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.

 

Dane do wysyłki

 

W celu realizacji zamówienia potrzebne nam jest prawidłowe imię i nazwisko, dane adresowe do wysyłki, adres e-mail oraz numer telefonu. Adres e-mail oraz numer telefonu użytkownika jest nam potrzebny, abyśmy mogli potwierdzić otrzymanie zamówienia i jego realizację. Adres e-mail oraz numer telefonu użytkownika potrzebny jest również do sprawnego dostarczenia jak i kontaktu przy dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską.

 

Konto klienta

 

Dla każdego klienta, który rejestruje się na naszej stronie przy użyciu funkcji "stwórz konto” przy pierwszym zamówieniu jako gość, zakładamy konto klienta, tzn. chroniony hasłem bezpośredni dostęp do zapisanych u nas danych podstawowych użytkownika.

 

W jaki sposób wykorzystujemy zebrane informacje?

Przetwarzanie Twoich danych w firmie Diamond Tomasz Seredyn odbywa się zawsze zgodnie z zobowiązującymi przepisami prawa. Dotyczy to zarówno krajowych przepisów, jak i tych obowiązujących w ramach Unii Europejskiej. Przepisy prawa ochrony danych osobowych osób fizycznych przestrzegane są zgodnie są z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych w firmie Diamond możesz się skontaktować z nami bezpośrednio na adres mail rodo@diamond-budownictwo.pl

W każdej chwili można nieodpłatnie żądać dostępu do swoich danych osobowych lub ich usunięcia czy aktualizacji, zaprzestania ich przetwarzania w określonym celu, wycofania wszelkich zgód, które od Ciebie otrzymaliśmy. W tym celu należy skorzystać z wymienionych powyżej danych kontaktowych.

Pamiętaj jednak, że nie zawsze będziemy mogli spełnić Twoją prośbę lub żądanie np. ze względu na obowiązujące nas przepisy prawa. W takim przypadku, otrzymasz od nas jasną informację zwrotną na ten temat.

W każdej chwili możesz też wnieść skargę do organu nadzorczego, którego w Polsce pełni funkcję Prezes Urzędu ochrony danych osobowych.

 

Okres przechowywania danych osobowych

 

Wszystkie dane osobowe osób fizycznych znajdujące się w poczcie elektronicznej firmy, a także w programach służących do obsługi sprzedaży usuwane są do 60 miesięcy.

 

Obowiązek przechowywania dokumentacji - faktur, ale również prowadzonych ewidencji oraz wszystkich dokumentów służących rozliczaniu podatku od towarów i usług – 5 lat.

 

Monitoring wizyjny

 

Kiedy odwiedzasz nasz sklep stacjonarny, Twój wizerunek może zostać zarejestrowany przez nasze kamery monitoringu (na podstawie Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 art. 22). Dzieje się tak, ponieważ staramy się zapewnić bezpieczeństwo Tobie, naszym pracownikom, a także aby chronić naszą własność, znajdującą się na terenie sklepu, czy własność odwiedzających nas klientów. W tym celu, prowadzimy ciągły monitoring wizyjny niektórych obszarów sklepu. Nie wykorzystujemy zarejestrowanego obrazu do żadnych innych celów i nie prowadzimy na nim dodatkowych analiz (np. w celach marketingowych). Dostęp do nagrań jest możliwy wyłącznie dla Administratora Danych Osobowych i nie są one udostępniane nikomu. Czas przechowywania nagrań ograniczyliśmy do 14 dni. Po tym czasie, są one nadpisywane, bez możliwości odtworzenia.